

Kampanie dla influencerów
Jak wyceniać swoje usługi influencera?
W końcu zacząłeś otrzymywać pierwsze propozycje różnych współprac, dzięki którym twój profil w mediach społecznościowych ma szansę nareszcie prawdziwie się rozwinąć? Problemem może być jednak wycena tych pierwszych zleceń, bo często jednak będzie tak, że reklamodawcy nie zaproponują ci żadnej konkretnej stawki, a od ciebie będą oczekiwać podania jakichś widełek. Oczekiwania finansowe nie mogą być natomiast ani za duże, bo wtedy grożą wycofaniem propozycji współpracy, ale też nie mogą być za małe, abyś nie stracił szansy na zarobienie większych pieniędzy. Kampanie dla influencerów mogą mieć jednak mocno zróżnicowaną wartość. Pamiętaj też, że nawet jeśli początkowo będziesz mieć spore trudności z wycenianiem zleceń i nieraz zdarzy ci się zażądać za nie za małych pieniędzy i być na nich stratnym, z czasem to wszystko stanie się znacznie prostsze i już przy pierwszym rzucie oka na e-mail z propozycją współpracy będziesz wiedzieć, jakich pieniędzy powinieneś zażądać.
Aby jednak tą wycenę częściowo sobie ułatwić, możesz patrzeć na to, w jaki sposób wycenia swoje usługi twoja konkurencja. Zwracaj uwagę na kanały o podobnym profilu i podobnej liczbie obserwatorów.